CONTUL MEU
Pentru a-ți crea un cont de client, apasă pe Pofilul Tău din partea de sus a paginii, apoi, în secțiunea de logare, apasă pe Înregistrare și completează formularul de înregistrare. Trebuie să introduci adresa ta de e-mail și o parolă. Cu ajutorul acestor date, te poți loga apoi oricând în contul tău de client și ai posibilitatea de a vizualiza, verifica și prelucra datele tale.
Înregistrarea pe 2smart.ro este și va rămâne gratuită.
Nu. Toate datele clienților sunt tratate strict confidențial și nu sunt transmise altor părți terțe.
În partea de sus a paginii de start apasă clic pe butonul Logare, apoi pe butonul Ai uitat parola? Introdu apoi adresa de e-mail înregistrată în contul de client. Îți vom trimite direct un e-mail, prin care îți poți înlocui parola cu una pe care o dorești.
Trebuie doar să ne scrii un e-mail la adresa customer@2smart.ro prin care să îți exprimi această dorință, iar noi vom șterge imediat contul tău.
Title
PLATĂ
Plata se face online printr-o simplă introducere a detaliilor de pe card, sau prin transfer bancar direct. Nici noi, nici procesatorul de plăți nu avem acces la informațiile tale, deoarece acestea sunt criptate înainte să fie trimise.
Plata poate fi efectuată de majoritatea cardurilor de credit sau de debit completând detaliile relevante din pagina de checkout.
Vei primi factura prin e-mail de îndată ce comanda ta a fost expediată integral.
În fiecare factură, taxa pe valoarea adăugată (TVA) se menționează separat. Nu oferim posibilitatea plasării unor comenzi scutite de TVA.
Din păcate, în acest moment nu este disponibilă opțiunea de plată în rate.
Odată cu procesul de plată, articolele cumpărate de tine se rezervă. Cardul tău de credit va fi debitat cu valoarea totală a articolelor livrate doar în momentul expedierii acestora.
În cazul în care plata cu cartea de credit nu este posibilă, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, erori de introducere, valabilitatea cardului, lipsa verificării etc.
RETUR
Pentru a returna un produs achiziționat de pe Site, te rugăm să ne trimiți intenția de a ne returna sau anula oricând înainte de epuizarea celor 14 de zile de la data în care ai intrat în posesia produsului (produselor), printr-un e-mail adresa customer@2smart.ro, unde te vom îndruma și ajuta în procesul returului.
Apoi, pur și simplu expediază produsul cu chitanța originală, ambalajul original și accesoriile sale la adresa: Calea Floreasca, Nr 169, Corp X, Et. 2, Camera 33C, Sectorul 1, București.
După ce ne-ai indicat intenția de retur, mai ai 14 zile la dispoziție pentru expedierea produselor.
Costul returnării produselor va fi suportat de către tine.
Expediază produsul cu chitanța originală, ambalajul original și accesoriile sale la adresa: Calea Floreasca, Nr 169, Corp X, Et. 2, Camera 33C, Sectorul 1, București.
Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată în contul de pe care a fost făcută comanda inițială. După aceea, poți comanda din nou produsul.
Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. În cazul plății prin card de credit, suma va fi virată în contul tău atașat cardului. Tranzacția bancară poate dura însă câteva zile. În cazul în care ai întrebări, poți contacta în orice moment serviciul nostru de relații cu clienți.
Nu vei suporta nici o taxă ca urmare a unei rambursări.
De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în decurs de 14 zile în contul de pe care a fost făcută comanda inițială.
Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica Cum trimit un retur?.
COMANDĂ
Poți face o comandă și fără un cont de client, dar pentru o experiență completă și personalizată, îți recomandăm să folosești un cont de client. Înregistrarea este foarte simplă. Trebuie să indici doar numele, adresa de e-mail și parola.
Este foarte simplu să comanzi de pe 2Smart. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul Finalizează comanda.
Creează un cont de client, în cazul în care nu îl ai deja. În calitate de client nou, poți face acest lucru foarte confortabil în timpul procesului de comandă și ești logat automat. Dacă ai deja un cont de client, te poți înregistra simplu cu datele tale de utilizator (adresă de e-mail și parolă).
Apoi, trebuie să parcurgi cei trei pași ai procesului de comandă (Adresă de livrare – Metodă de plată – Confirmare). După ce ai introdus corect toate datele, poți finaliza comanda.
Din păcate, în prezent pe 2Smart nu se poate comanda telefonic.
În principiu, nu există o valoare minimă sau maximă pentru a comanda de pe 2Smart. Suma maximă de comandă depinde de partenerul financiar ales. Dacă ai atins suma maximă a comenzii, poți să împarți articolele în mai multe comenzi.
Pentru a vizualiza comenzile anterioare, te rugăm să te loghezi pe www.2smart.ro cu adresa de e-mail și cu parola. Din meniu, la Comenzile tale, găsești sumarul tuturor comenzilor tale.
Anulările sunt posibile pe 2Smart în măsura în care comanda nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi telefonic pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon gratuit 0757.471.648 sau 0742.105.000. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.
Schimbarea adresei de livrare este posibilă pe 2Smart în măsura în care coletul este în tranzit. Te rugăm să ne contactezi telefonic pentru ca solicitarea ta să poată fi verificată direct. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon gratuit 0757.471.648 sau 0742.105.000.
Momentan, comenzile depuse pe 2Smart.ro pot fi livrate doar în România.
După ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a acesteia. Pe lângă articolele cumpărate, aceasta conține și adresa de facturare și de livrare, precum și metoda de plată selectată. Dacă ai întrebări, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.
În cazul în care dorești să verifici dacă a fost corect plasată comanda ta , o poți vizualiza în confirmarea de comandă pe care am transmis-o prin e-mail. De asemenea, loghează-te pe www.2smart.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola și vizualizează comenzile în rubrica Comenzile tale. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau email.
LIVRARE
Costurile de transport vor fi adăugate la suma totală datorată după ce ai selectat un serviciu de livrare din opțiunile disponibile.
Articolele disponibile sunt livrate, de regulă, în 3-5 zile lucrătoare.
Comenzile depuse pe 2smart.ro pot fi livrate doar în România.
Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere.
În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.
Din păcate, în prezent nu este posibilă livrarea unui colet la un punct de ridicare (Pick-Up Point).
Da. Poți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare cât timp aceasta nu a fost expediată încă.
Se verifică statusul livrării accesând link-ul de urmărire a comenzii din email-ul de confirmare a livrării trimis de noi. Informațiile pe care le vezi, arată starea actuală a comenzii. Informații suplimentare despre coletul tău poți obține și de la serviciul de relații cu clienții sau direct la firma de curierat.
CONTACT
Pentru orice întrebări sau informații suplimentare poți contacta serviciul pentru clienți prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail customer@2smart.ro.